Segalanya milik Al-Khalid

Segalanya milik Al-Khalid

Sunday, June 15, 2014

Saya dah jatuh cinta dengan ESP Shaklee!!!!

haaaa... nilah rupa luaran ESP Shaklee nih! 
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Alhamdulillah.. masih diberi kesempatan untuk menulis entri baru selepas berminggu-minggu berhabuk. hihi
Harap kita semua berada dibawah limpahan rahmatNya selalu. :-)

Teruja teramat sangat nak tulis entri kali nih!! haha. Kenapa ye???
Sebab saya dah j a t u h  c i n t a dengan ESP atau nama penuhnyer (siap nama penuh lagi tuh haha) Energizing Soy Protein. Memang jatuh cinta teramat sangat dah nie. Jatuh cinta pada cubaan kali pertama.
Memang ummppphh! Alhamdulillah nie dah masuk canister yang ke-3 dah nie. Habis je, mesti, wajib! repeat order! hehe

Apa yang buat saya jatuh cinta dengan ESP?

Alhamdulillah,,
- ESP dah bantu saya dapatkan kulit yang semakin gebu dan licin.
- ESP dah bantu saya turunkan dan maintain kan berat badan yang diingini.
- ESP dah bantu saya kekal cergas dan bertenaga sepanjang hari.
- ESP dah bantu saya rasa kenyang dalam jangka waktu yang panjang.
- ESP dah bantu saya kekal bertenaga semasa puasa walau hanya sahur dengan 2 sudu ESP + sepaket Nestum 3 in 1 + air suam
- ESP dah bantu saya mendapatkan rambut yang sihat. Dah kurang dah gugur + makin lebat + makin cepat
  panjang!! yess! :-)

haa... nilah antara sebab saya dah jatuh cinta dengan ESP nih. Memang hebat penangan ESP nih!!

Antara kelebihan ESP. Amazing tak??? 
Okey. Nanti entri seterusnya saya cerita kelebihan produk paling laris a.k.a ESP  secara details ye!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Ingin mengetahui BEST PRICE untuk ESP?? Jauh lebih murah dan ini adalah harga promo ye! 

Boleh sms/ whatsapp ke 010 5706392

Saya akan guide cara makan set vitamin yang betul untuk semua customer yang purchase produk Shaklee dengan saya SAHAJA :) 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

No comments:

Post a Comment